Releasy har på kort tid etablerat sig som en attraktiv arbetsplats där medarbetarna känner sig som en del av en stor gemenskap. Med sin betoning på social…
Användningen av AI- och BOT-lösningar inom kundservice har blivit alltmer vanligt de senaste åren. Releasy, som är ledande inom kundservicelösningar, har satsat stort på denna förändring –…
Företag har ett stort ansvar när det kommer till miljöpåverkan och miljöavtryck. Releasy är inget undantag och arbetar ständigt för att vidareutveckla kärnan i företagets miljöarbete –…
Releasy Customer Management har förvärvat finska Nesenta och tar därmed position som en av Nordens ledande helhetsleverantörer inom kundservice. Efter det framgångsrika förvärvet av det norska kundserviceföretaget…
Genom WOW-upplevelser revolutionerar vi kundservice! Det är Releasys vision. Utbildaren Marvin Odisho, 29, har jobbat inom bolaget i snart sex år och konstaterar att det är just…
David Josefsson påbörjade sin resa på Releasy redan med ett sommarjobb vid sidan av sina universitetsstudier inom ekonomi och systemvetenskap. Efter att ha inlett karriären som kundtjänstmedarbetare…
Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom outsourcad kundservice med över 30 års erfarenhet. Med 1600 anställda och en portfölj med stora, välkända företag inom ett…
När Emma Sjöqvist började på Releasy 2016 hade hon redan arbetat inom kundservice i över tio år, som allt från kommunikatör, teamledare, senior teamledare och business manager….
Att vara lyhörd, rak och kommunikativ, flexibel och ansvarstagande är kvaliteter som utmärker en bra ledare, det menar Emma Sjökvist, nytillträdd platschef vid Boråskontoret. Emma har jobbat…
Hälsofrukost, brännbollsturnering och vandringstur – hos Releasy står gemenskapen i fokus och roliga aktiviteter för medarbetarna lanseras med jämna mellanrum. 6 november bjuder företagets onboarder Isak Forsberg,…
Copyright © 2020 Releasy. Alla rättigheter reserverade.