Releasy är innovativa och använder sig av nya tekniska lösningar för att alltid leverera den bästa kundupplevelsen. Som kvitto på denna leverans ingår det alltid uppföljning av din outsourcade kundservice hos Indicate me.
Med hjälp av vårt unika digitala mätverktyg från Indicate me får du en enkel och omfattande webbaserad uppföljning av din kundservice. All uppföljning samlas i en modern digital plattform där mätdata presenteras i lättförståeliga diagram. I gränssnittet kan du i realtid följa hur Releasys kundserviceagenter presterar, se kundnöjdhet och identifiera interna processer som kan förbättras för att förenkla för kunden och ytterligare förbättra kundupplevelsen. Detta ger dig som kund hos Releasy full insikt i att vi levererar det vi utlovar.
All kundserviceuppföljning i ett gränssnitt
Med digital kundserviceuppföljning via det användarvänliga mätverktyget från Indicate me får du all data presenterad i ett gränssnitt, allt från kundnöjdhetsindex (NKI) till varför kunderna kontaktar oss. Det är även möjligt att addera text- och talanalys, där du får värdefulla insikter från tusentals, till och med miljontals, kundsamtal!
All insamlad data kopplas till specifika ärenden, medarbetare och team. Med några få klick får du snabbt och enkelt insikter om vår prestation. Här kan du även lyssna på ljudfiler, se svarstider, merförsäljning och mycket mer. All data korskopplas mellan team, agenter, ärenden och måltal, vilket ger dig snabba svar på både positiva och negativa avvikelser.
Förutom att du själv kan övervaka hur det går, följer Releasys teamledare självklart upp data i realtid för att coacha, optimera och säkerställa kvaliteten i vår leverans till dig. När du outsourcar din kundservice till Releasy lovar vi att leverera den bästa kundupplevelsen. Med uppföljning av din kundservice via Indicate me får du ett kvitto på att vi levererar det vi lovar.
Copyright © 2025 Releasy. Alla rättigheter reserverade.