Håll koll på samtalen om ditt varumärke

Varje dag hjälper vi företag att bevaka vad användare säger om dem på sociala medier. Deltagandet på sociala medier är växande och användare delar öppet med sig av åsikter, erfarenheter och upplevelser med varandra. Genom att aktivt bevaka dialogen som äger rum får du bättre koll på vad som sägs om dig och kan på så vis bemöta eventuella klagomål eller blir först med att kommentera en aktuell händelse.

Avancerat verktyg för att bevaka sociala medier
Releasy har idag en expertgrupp som har gedigen erfarenhet av att hantera och bevaka sociala medier. Genom ett avancerat kommunikation- och analysverktyg som exempelvis kan mäta socialt engagemang, målgruppsrespons, ambassadörer, opinion kring produkter/tjänster etc. kan vi erbjuda dig en bred och aktiv närvaro inom sociala medier.

 

Kombinationen av analysverktyg tillsammans med kompetenta och flexibla medarbetare ger stort värde i form av aktiv bevakning från tidig morgon till sen kväll, alla dagar om året. Utöver att bevaka sociala medier hjälper vi även våra kunder med planering och rådgivning gällande utgående kommunikation samt djupgående analys av våra kunders engagemang i sociala medier.

Resultat av att bevaka sociala medier

  • Genom vår bevakning, får du snabbt koll på vad som sägs om ditt företag eller tjänst i sociala medier. Detta ger möjlighet till snabb respons, vilket skapar trovärdighet och uppmuntrar användarna till vidare interaktivitet.
  • Bruset på sociala medier är idag högt. Man har bara har ett par sekunder på sig att fånga målgruppens intresse. Releasy hjälper dig genom bevakning att hitta de ämnen som dina användare finner mest relevanta och intressanta.
  • Kommunikationen på sociala medier är relationsbyggande. Genom rådgivning och planering ger vi dig möjlighet att skapa ett nätverk av lojala kunder.

Bevaka-sociala-medier

“Tillmötesgående, bra arbetsplats och bra kultur för medarbetare. Kunniga och kompetenta inom kundservice, personliga och ger bra service.”

- Sandra Camilleri, Operations Lead Customer Experience, Aller Media

Kontakta oss!

Vill du komma i kontakt med oss? Vänligen fyll i formuläret nedan. Om ditt ärende gäller en jobbansökan eller jobbförfrågan, klicka dig in på vår karriärsida.