Releasy fortsätter sin tillväxtresa med fokus på nya kundsamarbeten. Ett led i detta är att utöka och skapa nya kontakter med potentiella nya kunder. Vi välkomnar därför…
Genom att använda sig av voicebots – röststyrda robotar – som komplement till sin kundservicepersonal, skapar bolaget Releasy en mer tillgänglig och snabb service för kunderna.”– Vi…
Med över 1200 anställda i bolaget är det många löner som ska betalas ut. För att säkerställa en effektiv löneprocess bygger man nu upp en löneavdelning på…
Årligen delar den ideella bransch- och intresseföreningen Kontakta ut kvalitetsmärkningen Trygg Kundkontakt. ”Vi är stolta att meddela att vi återigen har fått denna utmärkelse”, säger Johan Frodell,…
Linnea Jansson, 20 år, spelar i Leksands damlag i Svenska damhockeyligan – SDHL. ”- Att få ihop Ishockeyn och ett vanligt jobb har inte alltid varit enkelt”,…
Drömmer du om att spela fotboll i Spanien? Nu har du chansen. Vi har inlett ett samarbete med Footvia och CS Academy, där vi tillsammans gör det…
På bara två år har Gabriel tredubblat bolaget Releasy’s omsättning i Borlänge och samtidigt dubblerat antalet anställda.– Det har gått bra kan man säga, konstaterar Gabriel. Gabriel…
Vi välkomnar Emilia Klaar som kliver in i rollen som Rekryterare och Onboarder på Releasy i Linköping. I rollen kommer hon att fokusera på att hitta och…
Årligen genomför Svenskt kvalitetsindex (SKI) en undersökning om kundnöjdhet bland svenska mobiloperatörer. Vinnare på företagssidan står Telia, som får högst betyg inom branschen av företagskunderna.Undersökningen från SKI…
Releasy som bedriver outsourcing av kundservice fortsätter att växa – trots Corona. Mellan mars och september har företaget anställt 350 personer varav 77 i Borås. Under oktober/november…
Copyright © 2020 Releasy. Alla rättigheter reserverade.