Med över 30 års erfarenhet inom branschen har vi samlat på oss en gedigen erfarenhet, kompetens och expertis kring outsourcing av kundtjänst och kundservice. Detta har resulterat i att vi kan erbjuda dig och dina kunder den bästa kundupplevelsen.
Vi arbetar dagligen med outsourcing av kundtjänst och kundservice inom ett flertal olika branscher såsom resor, TV & streamingtjänster, och telekom. Hur din kund upplever servicen och kompetensen hos kundservice är avgörande för kundnöjdheten. Dagens kunder vill kontakta kundservice på många olika sätt t.ex. genom telefon, mejl, chatt eller sociala medier. Gemensamt för alla kunder, oavsett kommunikationskanal, är att de kräver snabba och korrekta svar. När du väljer outsourcing av kundtjänst och kundservice till oss på Releasy garanterar vi höga servicenivåer och ökad kundnöjdhet till en låg kostnad. Att behålla en kund är mer kostnadseffektivt jämfört med nyförsäljning.
När du väljer outsourcing av kundtjänst och kundservice hos oss får du säljutbildade kundserviceagenter. Kundserviceagenterna är experter på att vända uppsägningssamtal till lojala och nöjda kunder genom försäljningsteknik, bra erbjudanden och god service. Vi ringer också till kunder som kontaktat kundservice i uppsägningssyfte via andra kanaler såsom chatt, mejl och sociala medier.
“Bra ledarteam, snabbfotade, lyhörda och väldigt tillmötesgående.”
Marie Blomkvist, Head of Customer Service, C More
Copyright © 2020 Releasy. Alla rättigheter reserverade.