Outsourcing av kundtjänst och kundservice

Med över 30 års erfarenhet inom branschen har vi samlat på oss en gedigen erfarenhet, kompetens och expertis kring outsourcing av kundtjänst och kundservice. Detta har resulterat i att vi kan erbjuda dig och dina kunder den bästa kundupplevelsen.

Vi arbetar dagligen med outsourcing av kundtjänst och kundservice inom ett flertal olika branscher såsom resor, TV & streamingtjänster, och telekom. Hur din kund upplever servicen och kompetensen hos kundservice är avgörande för kundnöjdheten. Dagens kunder vill kontakta kundservice på många olika sätt t.ex. genom telefon, mejl, chatt eller sociala medier. Gemensamt för alla kunder, oavsett kommunikationskanal, är att de kräver snabba och korrekta svar. När du väljer outsourcing av kundtjänst och kundservice till oss på Releasy garanterar vi höga servicenivåer och ökad kundnöjdhet till en låg kostnad. Att behålla en kund är mer kostnadseffektivt jämfört med nyförsäljning.

När du väljer outsourcing av kundtjänst och kundservice hos oss får du säljutbildade kundserviceagenter. Kundserviceagenterna är experter på att vända uppsägningssamtal till lojala och nöjda kunder genom försäljningsteknik, bra erbjudanden och god service. Vi ringer också till kunder som kontaktat kundservice i uppsägningssyfte via andra kanaler såsom chatt, mejl och sociala medier.

Hur fungerar outsourcing av kundtjänst och kundservice?

  • Höga servicenivåer – våra professionella trafikledare styr, bevakar och följer upp att alla samtal besvaras inom utlovad tid.
  • Kompetens – tillsammans med dig och ditt företag utbildar vi våra medarbetare så att alla har erforderlig produktkunskap samt förmåga att ge kunden bra service.
  • Merförsäljning– Vi vet att bra service är förutsättningen för merförsäljning, våra medarbetare är dessutom utbildade säljare.

Resultat

  • Du betalar endast för de ärenden som vi besvarar.
  • Dina kunder får service inom utlovad tid.
  • Kundservice blir en viktig säljkanal.
  • Vi jobbar proaktivt med att sänka inkommande kontakter.

"Bra ledarteam, snabbfotade, lyhörda och väldigt tillmötesgående."

- Marie Blomkvist, Head of Customer Service,
C More

Varför ska du välja outsourcing av din kundtjänst och kundservice till Releasy?

  • Vi kan sänka dina kostnader och dessutom generera intäkter för din kundservice
  • Genom hög flexibilitet kan vi kapa era samtalstoppar med bibehållen servicenivå
  • Vi är öppna för incitamentsstyrda affärsmodeller

Vi ligger i framkant när det gäller teknik och kan därför erbjuda alla moderna kontaktformer så som chatt, callback och intelligenta tjänster som automatiska mejl och sms.

Kontakta-oss-releasy

Kontakta oss!

Vill du veta mer om oss eller komma i kontakt? Vänligen fyll i formuläret nedan. Gäller ditt ärende jobbansökan eller jobbförfrågan vänligen gå till karriär >>