Big mistake. Thank you! – Ett kostnadsfritt event om misstag på vägen mot succé i kundservice

Nu på torsdag anordnar vi ett populärt event med debattpanel på temat Big mistake. Thank you!  På plats kommer erfarna personer från Ikea, C More, Trafikförvaltningen, Santander Consumer Bank och Boxer dela med sig av sina misstag på vägen mot succé i kundservice.

  • Paneldebatt 1: Automatisering inom kundtjänst
    Lärdomar vid implementering av t.ex. chatbots och robotics samt diskussion kring områden inom AI för kundservice – vad krävs av organisationen, tekniken och processerna för att få det att lyckas
  • Paneldebatt 2: Attrahera och behålla personal
    Vad krävs för att attrahera rätt personal inom kundservice och hur gör vi för att de ska stanna? Vad bör man inte göra? Diskussion kring utmaningar och arbetssätt för att minska personalomsättningen och underlätta rekryteringen.
  • Paneldebatt 3: Sätta kundservice på agendan
    Hur ska kundservice komma högre upp på agendan inom organisationen? Diskussion kring vad som krävs för att göra kundservice till en central del av företaget.

big-mistake-thank-you

Intresset för eventet har visat sig vara stort och platserna fylldes upp mycket snabbare än vi hade kunnat förvänta oss. Nu är vi riktigt taggade och ser framemot torsdag!


Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning. Bolaget finns idag representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Med över 30 års erfarenhet inom branschen har Releasy samlat på sig en gedigen expertis inom kundservice, vilket möjliggör leverans av den bästa kundupplevelsen för dig och dina kunder.