Aller-media-telia

Våra kunder Aller Media och Telia kammade hem första pris i GuldKontakt!

Under eventet Kontaktadagen 2018, som ägde rum under gårdagen, utsågs Sveriges bästa kundtjänst bland de bolag som deltog i tävlingen Guldkontakt.
Det är med stolthet som vi på Releasy vill säga stort GRATTIS till Aller Media och Telia, som båda två kammade hem första pris i GuldKontakt på Kontaktadagen!

– Det känns otroligt roligt att två av våra kunder kammade hem första pris och att vi är en del av deras kundservice! Jag vill ge Jens Gunnarsson och Emma Sjöqvist, Business Managers i Borås och Gabriel Henriks, Business Manager i Linköping, inklusive alla Team Leaders, ett extra stort tack som alltid kämpar för att engagera, motivera och följa upp sina team. Det här är ett bevis på att ni tillsammans med alla agenter gör ett enastående jobb. Grymt jobbat! säger Sara Lindell, CCO på Releasy.

GuldKontakt
Aller Media är alltså det bolag som vinner priset om Sveriges bästa kundtjänst i kundbemötande. Detta baserat på kundundersökningar som har skett efter att en kund varit i kontakt med kundservice.

Telia vann priset om Sveriges bästa kundservice 2018 enligt folkmunnen i digitala kanaler. Här har ett analysbolag analyserat och samlat data online, och sedan konstaterat att Telia är det bolag vars kundtjänst benämns mest positivt i digitala kanaler.

Stort grattis Aller Media och Telia!


Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning. Bolaget finns idag representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Med över 30 års erfarenhet inom branschen har Releasy samlat på sig en gedigen expertis inom kundservice, vilket möjliggör leverans av den bästa kundupplevelsen för dig och dina kunder.