Bra kundservice är att göra det enkelt för kunden. Förmågan att placera rätt ärende i rätt servicekanal och erbjuda enhetlig information både internt och externt är viktiga delar på vägen till framgång. Releasy har tillsammans med Humany utvecklat en arbetsform som erbjuder precis det och mer därtill.
Humanys serviceportal är en integrerad kunskapsbank med kanalstyrning och analysverktyg som ger dig fullständig kontroll över allt innehåll. Det är du som styr vilken information som visas för kunden oavsett servicekanal. På samma sätt är den interna delen av Humany anpassad utefter serviceagentens behov. Humanys användarvänliga gränssnitt med sina sökfunktioner, anpassade kategorier och topplistor hjälper serviceagenten att ge en effektiv och kvalitetssäkrad service.
Humanys innehåll är enkelt att administrera. De inbyggda analysverktygen ger redaktören och beslutsfattaren utomordentligt bra hjälp i det fortlöpande arbetet med att förbättra och uppdatera kunskapsbanken. På det stora hela kan arbetet med Humany se ut så här:
Vi på Releasy vill hjälpa dig att nå dina mål. Vi vill göra det enkelt för kunden genom att förbättra first-call resolution, öka kvalitén i svaren och minska handläggningstider. Att Humanys användarvänliga gränssnitt också hjälper dig att förkorta upplärningstiden av ny personal ser vi som en fin bonus.
Varje verksamhet har olika behov och Humanys skalbara förmåga gör att vi enkelt kan anpassa det efter våra kunders förutsättningar. Vi på Releasy har lång erfarenhet av kundservice och därmed en stor förståelse för dess svårigheter. Kontakta oss gärna för mer information om hur vi kan hjälpa just dig att överträffa din kunders förväntningar.
Jonathan Scherl
Operations Project Manager
Mobil: 070 – 265 12 53
E-post: jonathan.scherl@releasy.se
Releasy Customer Management AB
Pipers väg 28
SE-170 73 Solna
Vxl: 0771 – 350 900