Låt kunderna få den kundservice de förtjänar!

Att söka efter information på webbsidor kan vara svårt. Små skillnader i sökord kan leda till helt fel svar vilket resulterar i kundtjänstärenden som kunde ha besvarats på webben. Telefon, chatt och e-post ingår för det mesta som servicekanaler och värdet i att kunna styra rätt ärende till rätt servicekanal är uppenbar. Releasy Customer Management, med sin mångåriga erfarenhet av kundservice, såg detta problem och hittade lösningen i Humany.

Humanys lösning är så mycket mer än en kunskapsdatabas eller en intern sökmotor. Med sin självlärande och semantiska förmåga och sina smarta lösningar för kanalstyrning är Humany en helhetslösning och din nya vän på vägen till en bättre kundtjänst. Tekniken är molnbaserad och med vår hjälp enkel att implementera på sin webbsida. Ett dynamiskt standardgränssnitt erbjuder mobilanpassning, enkel styling och möjligheten att göra innehållet personligt. Självklart är systemet även anpassat för SEO.

Releasy Customer Management har i sitt partnerskap med Humany utvecklat ett arbetssätt för implementering av de tekniska verktygen på sina kunders hemsidor. Uppföljning, drift och teknisk support ingår alltid som en del av integreringen. Releasys långa erfarenheten av kundservice har visat sig vara mycket värdefull vid anpassningen av Humany till kunders skiftande förutsättningar och behov.

Målet är att:

  • Minska enklare och vanligt förekommande frågor till kundtjänsten.
  • Ge kundservice bra verktyg för minskade ärendehanteringstider och ökad first-call-resolution.
  • Ge personlig service där det verkligen behövs.
  • Öka försäljning med automatiskt besvarade frågor under köpprocessen.
  • Vid behov erbjuda personlig säljsupport för att säkerställa kundens köp.
  • Kommunicera enhetligt med dina kunder i alla servicekanaler.
  • Analysera dina kunders frågor och förbättra ditt innehåll.
  • Öka kundnöjdheten.

Vi på Releasy Customer Management erbjuder våra kunder en helhetslösning där vi som återförsäljare tar ansvar för all implementering och uppföljning. Vi vet att kundservice är viktigt och något som många företag kämpar med dagligen. Låt oss därför få presentera vårt nya erbjudande, inte som en simpel tekniklösning, utan som en samlad kraft i arbetet med att utveckla kundservice till något nytt och bättre. Låt kunderna få den kundservice de verkligen förtjänar!

Är du intresserad av att veta hur Releasy kan hjälpa just dig?

För mer information vänligen kontakta:

Jonathan Scherl
Operations Project Manager
Mob: 070 – 265 12 53
E-post:  jonathan.scherl@releasy.se

Releasy Customer Management AB
Pipers väg 28
SE-170 73 Solna
Vxl: 0771 – 350 900