Uppföljning av din outsourcade kundservice

Releasy är innovativa och använder sig av nya tekniska lösningar för att alltid leverera den bästa kundupplevelsen. Som kvitto på denna leverans ingår det alltid uppföljning av din outsourcade kundservice hos Indicate me.

Alltid när du väljer att outsourca din kundservice till Releasy får du uppföljning på köpet. Med ett unikt tekniskt mätverktyg från dotterbolaget Indicate me får du en enkel och komplett webbaserad uppföljning av din outsourcade kundserviceverksamhet. All uppföljning samlas upp i en modern digital plattform där du får all mätdata presenterad i lättförståeliga diagram. I gränssnittet har du möjlighet att ta del av hur Releasys kundserviceagenter presterar i realtid, men du har även möjlighet att följa hur nöjda dina kunder är samt vilka interna processer som kan utvecklas och därmed förenkla för kunden. Detta ger dig som kund hos Releasy full insikt i att vi levererar det vi utlovar.

All kundserviceuppföljning i ett gränssnitt

Med Indicate me’s användarvänliga mätverktyg får du all data som rör din outsourcade kundservice hos oss presenterad i ett gränssnitt, allt från kundnöjdhet (NKI) till varför kunderna kontaktar oss.

All data som samlas in kopplas till ett ärende, en medarbetare och ett

team. Med bara några få klick får du snabbt och enkelt insikter hur vi presterar. Här kan du även ta del av ljudfiler, svarstider, merförsäljning och mycket mer.

All data tvärkopplas mellan team, agent, ärende och måltal så att du snabbt kan få svar på både positiva och negativa avvikelser.

Förutom att du själv har möjlighet att kontrollera hur det går, följer självfallet Releasys Teamleaders upp data i realtid i syftet att utföra coaching, optimera och säkerställa kvalité i sin leverans till dig.

När du outsourcar din kundservice till Releasy lovar vi att leverera den bästa kundupplevelsen. Med uppföljning av din kundservice hos vårt dotterbolag Indicate me får du ett kvitto på att vi levererar det vi lovar.

“Fantastiska NKI:er. Har blivit bättre på stabilitet i siffrorna, KUL! Bra relation med BM. Agerar på feedback.”

– Christoffer Fohrs, Kundservicechef, Dagens industri

Kvitto på den bästa kundupplevelsen

  • Full insikt – Vi tror på transparens där du kan lyssna på ljudfiler, ta del av måltal och resultat.
  • Servicenivåer – Du kan kontrollera att vi efterlever utlovade servicenivåer.
  • Enkelhet – Det ska vara enkelt att få insikt, därför har vi allt samlat på en plats.

 

kontakta-oss-releasy

Kontakta oss!

Vill du veta mer om oss eller komma i kontakt? Vänligen fyll i formuläret nedan. Gäller ditt ärende jobbansökan eller jobbförfrågan vänligen gå till karriär >>